Jouw orders snel op de juiste plaats.

Goederenontvangst

Hier ontvangen wij jouw goederen op basis van de inkooporders. Vervolgens koppelt jouw persoonlijke accountmanager via het systeem het product en aantal aan je terug, zodat jij weet wat wij hebben ontvangen. Daarna zorgen wij dat deze items op de juiste locatie in ons warehouse komen te liggen.

Voorraadbeheer

We hebben een modern en goed beveiligd warehouse. Dit warehouse is efficiënt ingericht om jouw orders snel en foutloos te kunnen uitleveren. En wij zorgen dagelijks dat jouw voorraad up to date is.

Order verzendklaar maken

We hebben een prachtige inpaklijn staan die jouw orders voorzien van een doos, label en paklijst. Jouw orders zijn ons visitekaartje.

Orderpicken

Er draaien meerdere pickprocessen naast elkaar, om al jouw goederenstromen goed te beheren. Van grote tot kleine B2B en B2C orders met allerlei verschillende te picken producten. We maken hiervoor o.a. gebruik van onze sorteermachine die de producten netjes en volgens order verdeeld. Ook maken onze medewerkers gebruik van handscanners om handmatig overige pickprocessen uit te voeren.

Values added services (VAS)

Wij bieden de mogelijkheid om jouw order of retour extra speciaal te maken door bijvoorbeeld het toevoegen van flyers/ samples, handgeschreven kaartjes, of gepersonaliseerd omdozen.

Transport

Dagelijks worden de pakketten verzonden. Naar zakelijke klanten en al jouw online particuliere klanten. Je bent vrij om te kiezen voor je eigen vervoerder of je kunt kiezen voor één van onze vervoerpartners.

Rapportage

Retourafhandeling

Op deze afdeling verwerken we de retouren. Hiervan ontvang je dagelijks een update. De retour-items komen weer beschikbaar in je webshop.

Klantenservice

Jouw orders snel op de juiste plaats
neem direct contact met ons op